Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Ελισάβετ Μισπίνα - Θηλυκό για άγρια γκάζια

Όνομα: Ελισάβετ
Επίθετο: Μισπίνα
Ζώδιο: Καρκίνος
Σπουδές: Κομμωτική αισθητική
Ενδιαφέροντα: Γυμναστική, βόλτες στην εξοχή
Στόχος - φιλοδοξίες: Στόχος να γίνω ακόμη καλύτερη στην δουλειά μου (στο modeling) και να την συνδυάσω με ταξίδια, φιλοδοξίες να εξελιχθώ ως προσωπικότητα
Στιγμή αδυναμίας: Οι....
βόλτες με τις μηχανές, τις λατρεύω και ποτέ δεν λέω όχι ακόμη και σε ταξίδι πολλών ωρών και με βροχή
Ελεύθερη-δεσμευμένη: Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι υπάρχει φλερτ και μου αρέσει όταν γίνεται με όμορφο τρόπο
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: όταν μου ήρθε ουρανοκατέβατα από ταράτσα ένα τριαντάφυλλο με ένα χαρτάκι που έγραφε το κινητό  του το σταθερό του κ το email του!
Το ιδανικό αρσενικό: Να είναι ευγενικός έξυπνος ειλικρινείς ρομαντικός να ξέρει τι θέλει και εννοείται να έχει χιούμορ

Έχεις 3 ευχές: Υγεία σε όσους αγαπώ, να υπάρχει η δυνατότητα να κάνω πράξη αυτά που επιθυμώ. επίσης εύχομαι να μην αλλάξω τρόπο σκέψης όσο και αν μεταβάλλονται τα γεγονότα και ο τρόπος ζωής μου
Αγαπημένη ταινία: John Wick
Στέκι: Kαλή παρέα και οπουδήποτε
Καλή και κακή συνήθεια: Η καλή συνήθεια ότι κυνηγάω πάντα τους στόχους μου... Η κακή συνήθεια να δίνω ευκαιρίες σε ανθρώπους, πιστεύοντας ότι θα αλλάξουν, ότι όλοι είναι ξεκάθαροι και ειλικρινείς, όπως εγώ.

Facebook name: Εlisavet mispina