Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2017

Σταματίνα Δαγρέ - Πανέμορφη και με ευαισθησίες

Όνομα : Σταματίνα
Επίθετο: Δαγρέ               
Ζώδιο : Σκορπιός (13 Νοεμβρίου)
Σπουδές : Κοινωνιολογία, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών
Ενδιαφέροντα : Οι εξορμήσεις με την παρέα μου σε νέα μέρη, οι φωτογραφίσεις για να ανανεώνω το προφίλ μου στα social media και ο αθλητισμός στον υπαίθριο χώρο.
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θέλω ως απόφοιτος Κοινωνιολογίας να ασχοληθώ με....
την κοινωνική πρόνοια σε λεπτά ζητήματα όπως η ενδοοικογενειακή βια και παράλληλα με την μόδα και το promotion προϊόντων ένδυσης.
Και τώρα : Τώρα παρακολουθώ τα μαθήματα της σχολής μου καθώς είμαι στο 2ο έτος και φροντίζω να περνάω καλά με την παρέα μου γιατί σαν την φοιτητική ζωή δεν υπάρχει.

Στιγμή αδυναμίας : Ένιωσα αδύναμη την στιγμή που συνειδητοποιήσα πόσες ευθύνες και υποχρεώσεις έχει το να μένω μόνη μου στο σπίτι.

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Είμαι ελεύθερη.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Το καλό φλέρτ είναι υπό εξαφάνιση, μάλιστα οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί και συχνά βλέπουμε τις γυναίκες να κάνουν την πρώτη κίνηση.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ένα βράδυ ήρθε ένα παιδί στο τραπέζι που ήμουν με φίλους μου και μου εξήγησε τι ακριβώς του κίνησε το ενδιαφέρον σε εμένα με πολύ όμορφο τρόπο, αποφεύγωντας τις κλισέ ατάκες.

Το ιδανικό αρσενικό : Ο ιδανικός άντρας θα πρέπει να διακατέχεται από σιγουριά, αυθορμητισμό και χιούμορ.
Έχεις 3 ευχές:  Ελπίζω σε έναν κόσμο χωρις αποξένωση, αποδεσμευμένο από ταμπού, όπου οι άνθρωποι θα είναι αληθινοί και όχι εγωιστές.
Αγαπημένη ταινία : Το ματωμένο διαμάντι
Στέκι : για καφε προτιμώ το Rock n Roll και για nightlife το Lohan Night Club
Αξεσουάρ : Αγαπώ τις μεγάλες τσάντες που χωράνε πολλά πραγματα μέσα και δεν αποχωρίζομαι ποτέ τα γυαλιά ηλίου.
Ταξίδι : Στο εξωτερικό δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμα , όμως προγραμματίζω σύντομα να επισκεφθώ την Αυστραλία λόγω και της διπλής μου υπηκοότητας ελληνικής και αυστραλιανής.

Καλή και κακή συνήθεια : είμαι αρκετά υποστηρικτική και παντα δίπλα για τους φίλους μου, όμως μια κακή μου συνήθεια είναι η υπερβολική εκδήλωση των συναισθημάτων μου.

Facebook name : Σταματίνα Δαγρέ
Instagram: ina.dree