Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2017

Νάντια Αγγελέτου - Απίστευτο θηλυκό και φωνάρα

Όνομα : Νάντια
Επίθετο: Αγγελέτου
Ζώδιο : Αιγόκερως
Σπουδές : Φοιτήτρια φιλολογίας στη φιλοσοφική σχολή Αθηνών και σπουδές φωνητικής
Ενδιαφέροντα : Μουσική, γυμναστική και ταινίες
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να κάνω καλές συνεργασίες με σπουδαία ονόματα του ελληνικού μουσικού στερεώματος και να ερμήνευσα τραγούδια δικά μου που θα τραγουδήσει μαζί μου ο κόσμος... όταν γίνεται αυτό ανατριχιάζω πραγματικά
Και τώρα :...
Εμφανίσεις στο πλευρό του Μάκη Χριστοδουλόπουλου  
Στιγμή αδυναμίας : Θα λυγίσω μπροστά σε μια σοκολατίνα
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη!
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ υπάρχει όμως έχω την εντύπωση ότι πλέον οι άνδρες φοβούνται την απόρριψη οπότε δεν προσπαθούν το ίδιο, σίγουρα γι αυτό ευθύνονται και οι γυναίκες
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το φλερτ που μου έχει μείνει ήταν όταν μου άφησαν ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα στο παρμπρίζ του αυτοκίνητου μου.

Το ιδανικό αρσενικό : Είναι κάποιος με χιούμορ, τρόπους και έξυπνος. Μ αρέσουν πολύ οι έξυπνοι άνθρωποι
Έχεις 3 ευχές: Υγεία σε όλο τον κόσμο, να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας και εν καιρώ να με αξιώσει ο Θεός να κάνω μια υγιή κ όμορφη οικογένεια!
Αγαπημένη ταινία : Λατρεύω τα θρίλερ κάθε είδους
Στέκι : Ένα συνοικιακό καφέ της περιοχής μου στο Γαλάτσι το "V-GASP"
Αξεσουάρ : Πάντα το άρωμα μου.
Ταξίδι : Θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο αν γίνεται να δω αλλά ήθη έθιμα και παραδόσεις
Καλή και κακή συνήθεια : : Γυμναστική
Κακή Να μη μπορώ να αντισταθώ σε ένα γλυκάκι

Facebook name : Νάντια Αγγελέτου