Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

Τζένη Μέμμου - Γοητευτική και δηλώνει ελεύθερη ...!

Όνομα :  Τζένη
Επίθετο: Μέμμου
Ζώδιο :  Ιχθύς
Σπουδές : Οικονομικά
Ενδιαφέροντα : Αθλητισμός, διάβασμα, σινεμά και φιλανθρωπικές δράσεις.
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να συμμετέχω σε δουλειές που αντιπροσωπεύουν την αισθητική μου  και μπορούν κάθε φορά να με εξελίσσουν.
Και τώρα : Τώρα παρακολουθώ τα μαθήματα της σχολής μου και εργάζομαι ως υπάλληλος γραφείου και ως...
fashion model για έξτρα εισόδημα.
Στιγμή αδυναμίας : Όταν πήγα να ‘’χάσω’’ τον πάτερα μου μετά από μια σοβαρή του πάθηση. Η δύναμη μου έγινε η αδυναμία μου.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη προς το παρών.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Έχει αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης και από τα δύο φύλα.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όταν κάποιος μου είπε:  Όσο και να κάνει το ρούχο που φοράς πάνω σου αποκτά μεγαλύτερη αξία.
Το ιδανικό αρσενικό : Έξυπνος, γενναιόδωρος, ευγενικός, να τον θαυμάζω  και να τα έχει πρώτα απ' όλα καλά με τον εαυτό του και έπειτα με τους άλλους.
Έχεις 3 ευχές: Να είναι καλά οι δικοί μου άνθρωποι, να επιτύχω επαγγελματικά και να αποκτήσω τη δική μου όμορφη οικογένεια!
Αγαπημένη ταινία : Πειρατές της Καραϊβικής και γενικά οι ταινίες δράσης/περιπέτειας.
Στέκι : Μου αρέσει να αλλάζω παραστάσεις δεν έχω κάτι σταθερό.
Αξεσουάρ : Τσάντες και κολιέ.
Ταξίδι : Στο εξωτερικό δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμα , όμως προγραμματίζω σύντομα να επισκεφθώ την πόλη του φωτός, το Παρίσι.
Καλή και κακή συνήθεια : Πιστή στα θέλω μου και στους στόχους μου , όμως μια κακή μου συνήθεια είναι να κοιμάμαι πολλές ώρες.

Facebook name : Τζένη Με.