Κυριακή, 2 Ιουλίου 2017

Ιωάννα Σιόζιου - Η θεσσαλονικιά που αναστάτωσε την Μύκονο

Όνομα : Ιωάννα
Επίθετο : Σιόζιου
Ζώδιο : Υδροχόος
Σπουδές : Τελείωσα Αισθητική
Ενδιαφέροντα : Γυμναστική, χορός
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να γίνω μια πετυχημένη αισθητικός και μετά από κάποια χρονάκια να κάνω οικογένεια.
Και τώρα : Τώρα ασχολούμαι με....
την αισθητική και δουλεύω στο Me&you bar
Στιγμή αδυναμίας : Δεν μπορώ να αντισταθώ στα παιδάκια
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύω ότι στην εποχή μας το φλερτ έχει χαθεί. Παλιότερα ήταν πολύ πιο διαφορετικά. Όλοι πλέον προσπαθούν να σε πλησιάσουν μέσω Facebook κτλ...
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Κανένα
Το ιδανικό αρσενικό : Ιδανικό αρσενικό για μένα είναι εκείνο που θα ξέρει πως να φερθεί σε μια γυναίκα, να μπορεί να την κάνει να νιώθει μοναδική. Να συνδυάζει μόρφωση, προσωπικότητα και την ικανότητα να διεκδικεί!
Έχεις 3 ευχές: 1. Υγεία πάνω απ' όλα 2. Αγάπη 3. Και ευτυχία
Αγαπημένη ταινία : Δεν έχω κάποια αγαπημένη
Στέκι : Μπουζούκια και Me&you
Αξεσουάρ : Φορέματα, γόβες
Ταξίδι : Μπαλί Ινδονησίας
Καλή και κακή συνήθεια : Αγαπώ το σώμα μου, θέλω να είμαι πάντα στην εντέλεια και τρέφομαι σωστά
Κακή συνήθεια : Είμαι πολύ απαιτητική, δίνω πολλά στους άλλους και είμαι ΠΟΛΥ καλή με τους ανθρώπους
Facebook name : Iwanna Sioziou

Instagram: iwanna sioziou