Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε τον απόλυτο πόθο την Ηλιάννα Λέκκα με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Αρχικά αν υπάρχει άντρας που έχει τόσο θράσος να με πλησιάσει έξω γυρνάω τον κοιτάω ανασηκώνω το φρύδι τον κόβω από πάνω μέχρι κάτω και του γυρνάω την πλάτη.  

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Για ένα γεύμα γιατί θα...
ήμουν μέσα σε κόσμο και αν συνέβαινε κάποιο απρόοπτο θα είχα τρόπους να αντιδράσω

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…
Α: Η αλήθεια είναι πως έξω δεν είμαι προσιτή και γενικά δεν αφήνω τα περιθώρια να με πλησιάσει κάποιος. Γενικά στο διαδίκτυο δεν σταματάνε να με πυρπολούν με μηνύματα με ψεύτικα προφίλ και αληθινά.  

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Το ότι έχω καταφέρει να περάσω πολλές δυσκολίες μόνη μου και να στέκομαι πάντα στα δικά μου πόδια.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Δελφίνι να μπορώ να ταξιδεύω σ όλο τον κόσμο και να ζω πάντα στην θάλασσα

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…
Α: Υπάρχουν κάποιες στιγμές και γεγονότα στην ζωή μου που θα ήθελα να τα έχω αλλάξει αλλά δεν θα πω ότι μετάνιωσα διότι κάθε λάθος μας είναι ένα καλό μάθημα για να βελτιώσουμε το μέλλον μας.  

Ε: Τι σου δίνει χαρά…


Α: Να βλέπω την οικογένεια μου, τους φίλους μου γενικά τους ανθρώπους που αγαπάω να είναι ευτυχισμένοι, υγιείς και ενωμένοι.  

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Η αλήθεια είναι ότι από πάρα πολύ μικρή έχω χάσει πολλούς ανθρώπους που αγαπούσα γ’ αυτό και πλέων ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ο θάνατος ανθρώπων που αγαπάω.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Θεωρό ότι πιο δυνατό μου σημείο, το πιο προσβάσημο πάνω μου είναι το βλέμμα μου.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Έρωτας καψούρα πάθος τρέλα και φυσικά ένταση.


Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Για μένα ο έρωτας είναι πολύ μεγάλο κομμάτι στην ζωή μου. Ίσος για ένα μεγάλο έρωτα να παρατούσα τα πάντα.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Η αλήθεια είναι ότι δεν με έλκουν οι γυναίκες, οπότε με πολύ όμορφο τρόπο θα της έδινα να καταλάβει ότι δεν διατίθεμαι να προχωρήσω καθόλου.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…
Α: Ναι έχει τύχη και αυτό, συμβαίνουν αυτά στην ζωή…

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Αν και δεν πίνω γενικά αν τύχη αυτό γίνομαι ακόμα πιο απόμακρη και ξινή, όπως χαρακτηριστικά λένε.  

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι και ούτε πιστεύω ότι θα κάνω γιατί για να κοιμηθώ με κάποιον θέλω να με ερεθίσει και εγκεφαλικά.

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;

Α:Ναι για ευνόητους λόγους ….