Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε ένα από τα πιο σέξι μωρά των Ν.Π Η Στέλλα Βολικάκη με 16 ερωτήσεις που καίνε

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Απ: Είμαι πολύ επιλεκτική σαν γυναίκα, και στο φλερτ , αν με πλησιάσει με ωραίο τρόπο τότε μόνο ίσως ανταποκριθώ αλλιώς του λέω δεν ενδιαφέρομαι, με ωραίο τρόπο πάντα.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…


Απ: Για γεύμα.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Απ: Έξω έως και καθόλου ενώ στο διαδίκτυο αρκετά συχνά.


Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Απ: Η αυτογνωσία μου και το ότι μιλάω τρεις γλώσσες.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Απ: Γοργόνα.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Απ: Ναι εννοείται και κάποιους ανθρώπους να μην τους είχα γνωρίσει ποτέ.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Απ: Ο χορός, η μουσική και όταν είμαι με ανθρώπους που περνάω όμορφα και με κάνουν και γελάω.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…


Απ: Η κακία στους ανθρώπους, η διπροσωπία και η αβεβαιότητα.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…

Απ: Μ’ ενδιαφέρει να με αποδέχονται σαν προσωπικότητα.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Απ: Έρωτας δαγκωτό και μόνο έρωτας.
Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Απ: Εφόσον συνοδεύεται από αγάπη καθοριστικό.
Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…


Απ: Θα της μιλούσα με ωραίο τρόπο και θα της έλεγα κατευθείαν ότι μου αρέσουν μόνο οι άντρες και δεν ενδιαφέρομαι για γυναίκες καθόλου.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Απ: Τίποτα από τα δύο.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις…

Απ:  Όχι γιατί έχω γερά ”φρένα” στην ζωή μου.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Απ: Δεν είναι του χαρακτήρα μου.


Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;