Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε το πιο καυτό θηλυκό Χριστίνα Τσακιρίδου με τις 16 ερωτήσεις που καίνε

Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς;

Εξαρτάται πώς θα προσπαθήσει να σε προσεγγίσει κάποιος, τι θα σου πει κλπ.

Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…

Ίσως για ένα...
γεύμα ώστε να δοθεί και ευκαιρία για συζήτηση.

Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…


Ο κόσμος πλέον μέσα από τα social media είναι πολύ ενεργός και προσπαθεί να προσεγγίσει με σχόλια, μηνύματα κλπ ενώ σε κάποιον εξωτερικό χώρο αρκετοί ντρέπονται να έρθουν να σου μιλήσουν.

Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Σε επαγγελματικό επίπεδο η συμμετοχή μου σε έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους διαγωνισμούς ομορφιάς στην Κίνα ενώ σε προσωπικό επίπεδο το καλύτερο πράγμα που έχω καταφέρει είναι να έχω αληθινά άτομα κοντά μου.

Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Θα ήθελα πολύ να ήμουν μυστική πράκτορας, ήταν πάντα ένα άπιαστο όνειρο.

Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Πλέον όχι, έχω συνειδητοποιήσει πώς κάθε εμπειρία είναι και ένα μάθημα ζωής.

Τι σου δίνει χαρά…

Όταν βρίσκομαι με αγαπημένα μου πρόσωπα, τα ταξίδια αλλά και όταν βοηθάω τους άλλους.

Τι σου προκαλεί τρόμο…

Ο θάνατος ήταν κάτι που με τρόμαζε από παιδί.

Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…

Τα μάτια μου αλλά μετέπειτα τα εσωτερικά μου χαρίσματα.

Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση…

Το φλερτ είναι σίγουρα όμορφο και αναζωογονητικό. Είμαι άνθρωπος της σχέσης γενικά και δίνομαι αρκετά όταν είμαι σε μια σχέση.

Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Και τα δύο είναι πολύ σημαντικά.

Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Είναι κολακευτικό να σου εκδηλώνει κάποιος το ενδιαφέρον του απλά δεν με ελκύουν ερωτικά άτομα του ίδιου φύλου.

Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Όχι δεν θα γινόταν ποτέ κάτι ανάλογο, το θεωρώ ιεροσυλία.

Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις…

Νομίζω πως όλοι μας χαχα.


Έχεις κάνει one night stand…

Ναί.

Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Όχι δεν υπάρχει λόγος άλλωστε, πάντα απαντώ με ειλικρίνεια και αν δεν θέλω να απαντήσω σε κάτι προτιμώ να το αποφύγω παρά να πω ψέματα.