Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την καυτή θεσσαλονικιά Ιωάννα Σιόζιου με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Ακούω τη θέλει να μου πει και αντιδρώ ανάλογα

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…
 

Α: Για γεύμα νομίζω είναι πιο ανθρώπινο για να γνωρίσεις κάποιον χαλαρά.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Αρκετά συχνά και στα δυο.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Να έχω την δουλειά μου, να συνεχίζω τις σπουδές μου.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Ένας υγιέστατος άνθρωπος που να χαίρομαι την ζωή όπως και αν είναι.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Γενικά δεν έχω μάθει να μετανιώνω για τίποτα. Αλλά για μερικές στιγμές που έζησα θα πω πως ναι.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Να βλέπω την οικογένεια μου και τα άτομα που αγαπώ ευτυχισμένα.
Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Ο θάνατος

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Τα μάτια μου, το βλέμμα μου


Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Μ' αρέσει το φλερτ αλλά προτιμώ τις σχέσεις

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Αρκετά σημαντικό

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Θα την έλεγα με ευγενικό τρόπο ότι δεν ενδιαφέρομαι

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Απαπαπα… Όχι

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 


Α: Όχι είμαι όπως είμαι και όταν δεν πίνω

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Προσπαθώ να λέω μόνο αλήθειες.