Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την απίστευτη Δήμητρα Γλυκοφρύδη με τις 16 ερωτήσεις που καίνε

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Αντιδρώ ανάλογα με το τρόπο που θα με προσεγγίσει, ανάλογα το άτομο και ανάλογα τη προσωπική μου κατάσταση να ξέρω δηλαδή με τι τρόπο θα του πω τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία!

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Για να βγω με κάποιον που δεν γνωρίζω θα πρέπει να....
μου έχει κάνει το κλικ και αυτό θα ήταν για ένα γεύμα...

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Πολύ συχνά και στο διαδίκτυο και έξω!

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Ότι μπορώ στη σήμερον εποχή να παραμένω αυθεντική!

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Αυτή που είμαι και τώρα

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν μετανιώνω ποτέ και για τίποτα. ..Από τα λάθη μαθαίνεις.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Να περνάω χρόνο με τα αγαπημένα μου άτομα και να κάνω τους γύρω μου χαρούμενους

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Η απώλεια κάποιου αγαπημένου μου προσώπου.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Τη διαφορετικότητα από τα σημερινά κορίτσια.


Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση…

Α: Είμαι άτομο της σχέσης και τίποτα λιγότερο. Θέλω να έχω την αποκλειστικότητα και δεν δέχομαι να είμαι το πρόγραμμα του άλλου με βάση τις ορέξεις του.  

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Είμαι σε μια ηλικία που θεωρώ ότι δεν έχω τις εμπειρίες έτσι ώστε να το θεωρώ απαραίτητο στη 
ζωή μου.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Θα το ξέκοβα, δεν θα το έφτανα κάπου.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Ναι φίλη μου έχει πάει με πρώην μου. Εγώ σε φίλη μου πούσια δεν θα έκανα ακόμη και ας μου είχε φερθεί σκάρτα!

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν πίνω αλκοόλ.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι και δεν θα έκανα. .Είμαι τελείως κατά γιατί θεωρώ πως έτσι η γυναίκα χάνει την αξιοπρέπειά της και γίνεται αντικείμενο πολλαπλών χρήσεων!

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Αν ήθελα να κρύψω κάτι δεν θα έλεγα ψέμα. Απλά δεν θα δεχόμουν να απαντήσω στις ερωτήσεις.