Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την πανέμορφη και σέξι Αργυρώ Τσούρτη με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Χαμογελώ... ΠΑΝΤΑ έξαλλου, χαμογελώ!! Μ αρέσει το φλερτ.. Αναλόγως και τι… άντρας ...Πάντως είμαι ευγενική και ...στην "απόρριψη-χυλόπιτα"

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…


Α: Μια απλή βόλτα για περπάτημα στην παραλία... Αγαπώ το περπάτημα... Λατρεύω την κίνηση

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…


Α: Αρκετοί και έξω κ στο διαδίκτυο, Υπάρχουν ΑΝΤΡΕΣ "κυνηγοί" Λίγοι αλλά υπάρχουν, Μισώ το φλερτ μέσω μιας οθόνης!!! Θέλω στα ίσα και ..παλικαρίσια

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Το πτυχίο μου ...Φιλόλογος! Το ήθελα πολύ. Το ότι κατάφερα από τα 18 μου και καταφέρνω να επιβιώνω μόνη μου. Δεν φοβήθηκα τίποτα περισσότερο στην ζωή μου από την δύναμη του ΝΑΙ και των ΘΕΛΩΝ μου, ότι έβαζα στόχο ...το επιτύχαινα. ΠΕΙΣΜΑ!!!

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σε ένα παράλληλο σύμπαν; χμμμμ …βιβλίο !!!Αγαπώ τα βιβλία.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν μετανιώνω για τίποτα !!!Ολα γίνονται για κάποιο λόγο! Τίποτα τυχαίο στην ζωή μας.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…


Α: Χαρά γεμίζουμε μόνο όταν δίνουμε, από ότι δικό μας χαρίζουμε. Να βλέπω τους δικούς μου ανθρώπους ευτυχισμένους. Χαρά μου δίνουν και τα παιδιά. Τα πιο αγνά πλάσματα.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Φοβάμαι τον Θεό γιατί δεν γνωρίζω τα σχέδια του και εμένα γιατί με ξέρω πολύ καλά.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Τα μάτια μου. Όλα τα δείχνω στο βλέμμα μου! Αλλά μαντέψτε. Λίγοι προσέχουν τα μάτια μου

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Όλα ξεκινούν από το σεξ και την κυριαρχία. Προτιμώ όμως την σχέση. Η σχέση είναι όμως κάτι που "κτίζεται" και απαιτεί θυσίες και από τις δυο πλευρές. Είναι απλά τα πράγματα, εμείς τα κάνουμε δύσκολα. Όσο πιο απλό όμως, τόσο πιο δύσκολο.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…


Α: Έρωτας κινητήριος δύναμη. Το σεξ για εμένα παίζει πολύ βασικό ρολό σε μια σχέση. Σ αυτό το κομμάτι δεν συμβιβάζομαι. Γενικά δεν συμβιβάζομαι εύκολα. Δεν προσπερνώ την Αλήθεια μου και τα Πιστεύω μου.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Μου το έχουν εκδηλώσει πολλές φορές. Αγαπώ κ λατρεύω τους άντρες!

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Ο πρώην είναι πρώην, οπότε δεν με ενδιαφέρει. Πραγματική μου φίλη δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. 
Εγώ σαν άνθρωπος είμαι πιστή. Όταν είμαι με κάποιον είμαι εκεί.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Το θέμα είναι ότι μισώ το αλκοόλ, οπότε δεν πίνω...οπότε....

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Για να είμαι ειλικρινής ναι έχω κάνει. 

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Απ όσο νομίζω όχι χαχαχα