Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε το απόλυτο θηλυκό Σεβαστή Χορμόβα Μαθιουδάκη με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Τον αγνοώ. Όταν είμαι έξω για ποτό δεν μου αρέσει να με ενοχλούν ξένοι.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 


Α: Φαγητό. Καταλαβαίνεις πολλά από τον χαρακτήρα του άντρα σε ένα τραπέζι.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Θεωρώ πως εσύ δίνεις δικαίωμα στον άλλον να σε πλησιάσει έξω, όποτε καθόλου. Διαδίκτυο αρκετά συχνά.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Ο χαρακτήρας μου, η ενασχόληση με τον αθλητισμό και η σχέση με την οικογένεια μου.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Αυτή που είμαι τώρα.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Ποτέ, από τα λάθη μαθαίνεις.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Τα ταξίδια, ο αθλητισμός το καλό φαγητό και οι αληθινοί άνθρωποι δίπλα μου.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Ο θάνατος των ανθρώπων που αγαπώ.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Το βλέμμα μου.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Έρωτας, αλλά μερικές φορές χρειάζεται και το "απλά σεξ"

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Αρκετά μεγάλο.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Είμαι τρελή κρατείστε αυτό!


Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Φίλη μου με πρώην αλλά όχι υπό την άγνοια μου.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν πίνω αλλά όταν το κάνω όχι ξέρω τι κάνω.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι.

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Όχι.