Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την "διαστημική" Μαρία Ηλέκτρα Αδρακτά με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Εξαρτάται από τον τρόπο προσέγγισης του. Εκτιμώ το σωστό φλερτ και απαντώ στην ευγένεια πάντα με ευγένεια.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 


Α: Θα πήγαινα κάπου για φαγητό ώστε να έχω τον χρόνο να μιλήσω μαζί του και να γνωριστούμε ( αν το επιθυμώ)!

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…


Α: Οι άνδρες μπορώ να πω ότι δε με πλησιάζουν έξω. Είναι ντροπαλοί, συνήθως αμήχανοι ή φοβούνται να κάνουν το πρώτο βήμα λογά απόρριψης. Στα κοινωνικά δίκτυα είναι πιο εύκολο να στείλει κάποιος μήνυμα αλλά να μην μπει στον κόπο διότι δεν θα του απαντήσω!

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Νιώθω τυχερή και είμαι ευγνώμων που έχω καταφέρει να έχω δίπλα μου αληθινούς ανθρώπους που νοιάζονται για μένα και γω γι' αυτούς. Φίλους που έχουμε περάσει τα πάντα μαζί, τα καλά και τα άσχημα και είναι ακόμη εδώ. Είναι ελάχιστοι αλλά μετράμε 20 χρόνια πραγματικής φιλίας.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σε ένα παράλληλο σύμπαν ίσως θα προτιμούσα να μου λείπει η αίσθηση της ακοής ώστε να γλυτώνω από τις βλακείες του κόσμου. Υπάρχει επιδημία εκεί έξω.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν μετανιώνω για ότι έχω ζήσει. Κάθε ξεχωριστή στιγμή στη ζωή μου είτε ευχάριστη, είτε όχι 
και τόσο, μου έχει προσφέρει μια ακόμη εμπειρία που με έχει οδηγήσει σε ένα νέο δρόμο. Άλλωστε οι πράξεις μας είναι απόρροια των επιλογών μας.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Παίρνω απίστευτη δύναμη και ικανοποίηση όταν βλέπω ότι μπορώ να βοηθήσω έστω και έναν άνθρωπο δίπλα μου και μα τον κάνω να χαμογελάσει.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Τα τρία πράγματα που φοβάμαι περισσότερο στη ζωή μου ίσως.. η φυλακή, η μοναξιά και ο θάνατος.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Μου αρέσει να με προσέχουν. Το πιο ωραίο κομπλιμέντο που άκουσα τελευταία είναι ότι έχω απαλή επιδερμίδα σαν μωρού.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Όλα είναι πιθανά. Εξαρτάται από τη φάση ζωής και τον άνθρωπο με τον όποιο έχεις να κάνεις. Δεν έχω κάνει πολλές σχέσεις στη ζωή μου, δεν θα με χαρακτήριζα <<σχεσάκια>>.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Αγαπώ τον έρωτα. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτόν. Θέλω να νιώθω πάντα ερωτευμένη μόνο έτσι είμαι δημιουργική.


Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Εξαρτάται από το πόσο όμορφη είναι…

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Όχι ποτέ. Δεν θα ήταν φίλη μου!

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Καλύτερα να μην πιώ…

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: One night? Γιατί μόνο μια νύχτα;… Μια φορά ποτέ δεν είναι αρκετή.

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Μπορεί να έχω πει ψέματα, ναι. Δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάσει τη συνέντευξη αυτή!