Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε το υπερτούμπανο από την Κολομβία που ζει στην Ελλάδα Λιλιάνα Yayita με τις 16 καυτές ερωτήσεις.

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Είμαι ευγενική και πάντα με ωραίο τρόπο τους αποφεύγω.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…
 

Α: Για φαγητό, θέλω να δω τα γούστα του.
Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Έξω αρκετά, στο διαδίκτυο δεν μπορώ καν να τους μετρήσω.


Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Έχω καταφέρει να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, χωρίς κόμπλεξ και να με ενδιαφέρει τι λένε οι 
άλλοι για εμένα.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Άλογο να μπορώ να τρέχω χωρίς όρια.

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…
Α: Ναι και ειδικά για κάποιους ανθρώπους που δεν άξιζε να ασχοληθώ μαζί τους.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Τα παιδιά μου, ότι πιο όμορφο έχω κάνει στην ζωή μου.


Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Η προδοσία και η διπροσωπία.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Την θετική ενέργεια που εκπέμπω στους άλλους.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α:Ο έρωτάς είναι ότι πιο όμορφο αλλά και κανένα σεξ που και που δεν είναι κακό…

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Μεγάλο ρόλο, όλα ξεκινάνε από εκεί, χωρίς αυτό δεν υπάρχει σχέση.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…


Α: Πάντα ευγενική και με ωραίο τρόπο της δηλώνω τα γούστα μου.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Τα έχω δει όλα… Όχι απλά με πρώην μου αλλά φίλη μου να έχει πάει με άνθρωπο που είχα σχέση.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν χρειάζεται να πιώ, το βλέμμα μου και μόνο τα λέει όλα…

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Ο έρωτας είναι υγεία και το σεξ επιθυμία. Μια φορά που κατέληξε να είναι πολλές…

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;

Α: Δεν έχω λόγους να πω ψέματα.