Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε την μια κατηγορία από μόνη της Χρυσούλα Χρυσηίδα Ζήρα με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Αν δε με εντυπωσιάσει δε θα ασχοληθώ κ θα τον αποφύγω ευγενικά, αν πάλι μου αρέσει θα συνομιλήσω μαζί του!

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Γενικά αν κάποιο άτομο δε το γνωρίζω προσωπικά και δεν έχω κανένα κοινό γνωστό μαζί του δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ καθόλου. Αν όμως έχουμε κοινούς γνωστούς σαν πρώτη γνωριμία θα προτιμούσα ένα γεύμα.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Η αλήθεια είναι ότι στο προφίλ μου στο fb καθώς και στο instagram γίνεται χαμός κ κυρίως από μηνύματα προκλητικού χαρακτήρα. Έξω δεν είναι τόσο τολμηροί ίσως και να διστάζουν να εκδηλωθούν τόσο εύκολα όσο το κάνουν πίσω από μια οθόνη.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Στη ζωή μου ότι έχω καταφέρει δεν το προσπάθησα ιδιαίτερα, απλά όταν κάτι το θέλεις πολύ και το πιστεύεις... γίνεται! Ως δια μαγείας. Είμαι ευγνώμων και υπερήφανη για αυτό.


Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σε ένα παράλληλο σύμπαν θα ήθελα να ήμουν αόρατη για να μπορώ να ξέρω τι συμβαίνει όταν λείπω!

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δε μετανιώνω για τίποτα στη ζωή μου. Ότι
και να έχω κάνει μου έδωσε μαθήματα ζωής ώστε να γίνω καλύτερος και πιο ώριμος άνθρωπος. Άλλωστε όλα για κάποιο λόγο γίνονται!

Ε: Τι σου δίνει χαρά…
Α: Χαρά μου δίνει να περνάω όμορφες και γεμάτες στιγμές με την οικογένεια μου κ με δικούς μου ανθρώπους.


Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Το μόνο που μου προκαλεί τρόμο είναι ότι κάποια στιγμή μπορεί να χάσω δικό μου άτομο γιατί ξέρω ότι θα μου κοστίσει παρά πολύ.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Αυτό που μου αρέσει να ακούω πιο πολύ και πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα "σημεία" πάνω μου είναι τα μαλλιά μου που είναι φυσικά και πολύ μακριά.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Γενικά είμαι πολύ συναισθηματική και ρομαντική άρα σίγουρα θα προτιμήσω φλερτ και έρωτα.
Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Ο έρωτας παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στη ζωή μου, τον πιο βασικό. Δε θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς έρωτα.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…
Α: Έχει τύχει να μου εκδηλώσει γυναίκα το ενδιαφέρον της αλλά επειδή δεν έχω προτιμήσεις του ίδιου φύλου την έχω αποφύγει διακριτικά.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Μου έχουν συμβεί και τα δύο!

Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 


Α: Η αλήθεια είναι πως όταν πίνω βγαίνει ο άλλος μου εαυτός!!

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Ναι αρκετές φορές

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Σε καμία δεν έχω κανένα λόγο να πω ψέματα.