Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε την εξαιρετική Ζωή Κοτζιά με την 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Χαλαρή συνεχίζω να πίνω το ποτάκι μου, είμαι άνετη με τα αγόρια μιας και έχω μεγαλώσει από μικρή ηλικία μόνο με αγόρια σε γειτονιά, σπίτι και τα αντιμετωπίζω σαν το ίδιο φύλο με μένα χαχα

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…


Α: Σινεμά!

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Πιο πολλοί με πλησιάζουν έξω γιατί στο διαδίκτυο σπάνια απαντάω σε μνήματα χαχα

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α:Σπουδες και μεταπτυχιακό..

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Άλογο..

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Για καμία απολύτως..

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Ο σκύλος μου, η γυμναστική, οι άνθρωποι μου, τα πάντα γύρω μου μόνο που έχω την υγεία μου

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Ο θάνατος..

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…

Α: Το χαμόγελο μου ..

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση…

Α: Έρωτας

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας –
σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Δεν μπορώ να απαντήσω...

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Μου έχει γίνει πολλές φορές φλερτ από γυναίκα καλοδεχούμενο αλλά δεν με ελκύει

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Ποτέ!

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… Α: Είμαι επιρρεπείς ήταν πίνω αλλά όχι στο φλερτ απαραίτητα

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι!

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Όχι