Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε την όμορφη ηθοποιό Πηγή Μπουκουβάλα με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Όταν βγαίνω για ποτό βγαίνω με την παρέα μου για να περάσω καλά και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Οπότε θα προσπαθούσα διακριτικά να τον κάνω να καταλάβει ότι δε θα ήθελα να με ενοχλεί.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 


Α: Για να βγω με κάποιον σημαίνει ότι θέλω και το που θα πάμε δεν έχει μεγάλη σημασία. Άλλωστε όταν έχεις καλή παρέα μπορείς παντού να περάσεις καλά.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Στις μέρες μας που οι ανθρώπινες σχέσεις περνάνε κι αυτές μια κρίση, όλοι μας προτιμάμε περισσότερο την επαφή μέσω διαδικτύου γιατί θεωρούμε πιο εύκολη την προσέγγιση μέσω μιας οθόνης από την πρόσωπο με πρόσωπο. Συνεπώς και εμένα με πλησιάζουν περισσότερο μέσω διαδικτύου παρά από κοντά.


Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, είμαι χαρούμενη που έχω καταφέρει να κάνω αυτό που αγαπώ έχοντας μια ομάδα δίπλα μου που δεν είναι μόνο συνεργάτες αλλά και στενοί φίλοι.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν θα ήθελα ξανά να ασχολούμαι με το ίδιο αντικείμενο, την ηθοποιία.


Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: “Μετανιώνω, κάθε ώρα και στιγμή μετανιώνω…” τάδε έφη Νότης Σφακιανάκης. Χαχαχαχα φυσικά και δεν μετανιώνω. Από όλα κάτι μαθαίνουμε. Άλλωστε ουδέν κακόν αμιγές καλού.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Χαρά μου δίνουν απλές καθημερινές στιγμές όπως μια βόλτα με το σκύλο μου, μια καινούρια ταινία του Johnny Depp, μια έξοδος με τους φίλους μου και πολλά πολλά άλλα.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Το μόνο πράγμα που μου προκαλεί τρόμο είναι ο θάνατος. Μου είναι δύσκολο πολύ να αποχωριστώ άτομα που αγαπώ.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο που θέλω να προσέχουν πάνω μου. Ούτως ή αλλλως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά γούστα και πράγματα που τον ελκύουν στον άλλον. Μ’ αρέσει όμως σίγουρα οι άλλοι να καταλαβαίνουν πως είμαι ακόμα παιδί.
Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 


Α: Έρωτας. Οτιδήποτε άλλο είναι βαρετό κι ανούσιο.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Σε αυτή τη φάση της ζωής μου πρωταρχικό ρόλο έχει η δουλειά μου και δίνω μεγάλη βάση σε αυτή.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Θα με έφερνε σε δύσκολη θέση και θα προσπαθούσα να απωθήσω το φλερτ διακριτικά.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…


Α: Δεν έχει συμβεί κανένα από τα δυο σενάρια γιατί στην παρέα μου υπάρχει άγραφος κανόνας για αυτό. Βέβαια είμαι τυχερή γιατί με καμιά από τις φίλες μου δεν έχω τα ίδια γούστα.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν νομίζω ότι το ποτό με κάνει πιο επιρρεπή σε κάτι οπότε ούτε και στο φλερτ. Άλλωστε όταν πίνω είμαι με την παρέα μου και διασκεδάζουμε απλά πιο πολύ.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Ακριβώς επειδή πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει συναίσθημα για να κάνω κάτι, δεν έχω κάνει κάτι τόσο εφήμερο γιατί δεν με εκφράζει.


Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Δε συνηθίζω να λέω ψέματα. Είμαι απόλυτα ειλικρινής.