Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

Σέβη Ασημακίδου - Προκαλεί ταχυπαλμίες στην Κοζάνη ?

Όνομα : Σέβη
Επίθετο: Ασημακίδου   

Ζώδιο : Αιγόκερως
Σπουδές : Είναι στην 3η Λυκείου
Ενδιαφέροντα : Χορός- γυμναστική

Στόχος – Φιλοδοξίες : Θέλω να περάσω στα ΤΕΦΑ η στρατιωτικές σχόλες (ΣΜΥ)
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Στην εποχή μας πιστεύω ότι φλερτ δεν είναι όπως παλιά... Αλλά παρόλα αυτά πάντα θα υπάρχουν οι σωστοί 'κυνηγοί'.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι όταν καθόμουν στο μπαρ με την κολλητή μου και ο μπάρμαν γύρισε και μου είπε κοπελιά συγνώμη κιόλας αλλά έχεις πολύ υπέροχο βλέμμα...
Το ιδανικό αρσενικό : Είναι ψηλός, μελαχρινός με μούσια με βλέμμα ελκυστικό και σοβαρός

Έχεις 3 ευχές: 1η θα ήταν τα άτομα που αγαπάω να είναι πάντα υγιής και να υπάρχουν στην ζωή μου.. 2η να έχω την οικονομική δυνατότητα κάθε στιγμή της ζωής μου και 3η... Δεν ξέρω ακόμα....
Αγαπημένη ταινία : step up revolution
Στέκι : Το the mind bar, και το Le Barrio στην Κοζάνη
Αξεσουάρ :
Ταξίδι : Το ταξίδι των ονείρων μου είναι να πάω στο Λας Βέγκας με την κολλητή μου
Καλή και κακή συνήθεια : Μία καλή μου συνήθεια κατά την γνώμη μου είναι πως είμαι ένας πολύ υπομονετικός άνθρωπος και μια κακία μου συνήθεια είναι πως είμαι υπερβολικά φιλότιμη.
Facebook name : Σέβη. Ασμ

Instagram: sevi_asm