Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Το ξέσπασμα και το παράπονο της Σταρ Ελλάς 2015 Μικαέλας Φωτιάδη

 Με τίτλο "ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ" η προ ολίγων ημερών Σταρ Ελλάς Μικαέλα Φωτιάδη ξεσπάει για μέχρι τώρα "συνεργάτες" της και φίλους, οι οποίοι προφανώς τώρα που φέρει τον τίτλο θυμήθηκαν κάποιες αδυναμίες της, όπως αφήνουν να εννοηθεί από τα λεγόμενα του άρθρου αλλά και ενός βίντεο που ανασύρει από αρχεία... 
 Καλός η κακός, η Μικαέλα τώρα είναι η κοπέλα που θα μας εκπροσωπήσει στον Παγκόσμιο διαγωνισμό, θα πρέπει όλοι να την να στηρίξουμε και να της ευχηθούμε καλή επιτυχία. Το θέμα για το κάτω από πoιες συνθήκες διεξήχθησαν τα φετινά Καλλιστεία για την ανάδειξη της, περνάει σε δεύτερη μοίρα και θα απασχολήσει τον διεθνή οργανισμό στην πορεία αν οι άνθρωποι αυτοί που έχουν τον θεσμό αυτό μέχρι σήμερα θα πρέπει να συνεχίσουν να τον έχουν! 
 Δείτε ολόκληρη την ανάρτηση της Μικαέλα στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook...      
       

ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ
Με στεναχωρεί που είμαι σε μια χώρα που αγαπώ άλλα δεν αγαπιέμαι! 
Προσπαθώ πολύ για να το ‪#‎MissUniverse‬ όχι μόνο για εμένα, άλλα και για την χώρα μας την οποία τελευταία πολύ μειώνουν. 
Θέλω να είμαι σε καλή θέση με την ‪#‎Ελλάδα‬ στο πλευρό μου! Και ας μην έχω γεννηθεί εδώ..
ΝΟΙΩΘΩ 100% ΕΛΛΗΝΙΔΑ..!!
Αυτό που αποκαλύπτει ότι είμαι 50% είναι η προφορά μου στην Ελληνική γλώσσα, την οποία έμαθα όταν ήρθα απο την ‪#‎Ολλανδία‬ στα 10 μου!
Την προφορά μου λοιπόν κάποια μίζερα ανθρωπάκια την θεωρούν προς κράξιμο, δεν πιστεύω καν πως ξέρουν ούτε δεύτερη γλώσσα, ενώ εγώ γνωρίζω 4! 
➖ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ➖
Λυπάμαι για "δημοσογράφους" που ψάχνουν να "διαφημίσουν τα ελατωματά μου" ενώ μέχρι προχθές τους βοηθούσα και όλας για κάποια άρθρα!
Εσείς που με κράζετε και προσπαθείτε να με μειώσετε ένα να ξέρετε, ➖Δεν σταματάω! ➖
Θα συνεχίσω και για εμένα και για την Ελλάδα!
Και ας είναι μόνο το ένα τέταρτο του πληθυσμού μαζί μου.!! Και το τραγικό/αστείο είναι οτι αν τα πάω καλα όλοι μαζι θα γιουχάρετε
"ζήτω η ελλάδα"..!! Εχθροι και Φίλοι μου..!!