Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

Λίλη Καλαπoθαρά : Και όμως υπάρχουν και τόσο όμορφα, σέξι και με προσωπικότητα κορίτσια.

Όνομα :  Λίλη
Επίθετο: Καλαπoθαρά
Ζώδιο : Ταύρος
Σπουδές : Μake-up Αrtist ,Stylist & Fashion Design
Ενδιαφέροντα : blogging, σχέδιο, φωτογραφία, κινηματογράφος, εθελοντισμός
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ευελπιστώ στο άμεσο μέλλον να έχω κάνει τα πρώτα μου βήματα στο χώρο της μόδας, δημιουργώντας τη δική μου σειρά με γυναικεία εσώρουχα και μαγιό. Άλλωστε αυτό είναι και το όνειρο μου. Παράλληλα θα ήθελα να ασχοληθώ με το fashion blogging.
Και τώρα : Χμ. Προς το παρόν προσπαθώ να μένω αφοσιωμένη στους στόχους μου και στο να...
εμπλουτίζω τις γνώσεις μου πάνω στο fashion design όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται. Είμαι ανυπόμονη βλέπεις και θέλω να γίνουν όλα μέσα σε μία μέρα αν γίνεται.
Στιγμή αδυναμίας :  Όταν οι γύρω μου τρώνε κι εγώ είμαι σε διατροφή.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Απολαμβάνω την μοναξιά μου. (ψέμα)
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Σαφώς και υπάρχει αλλά όχι τόσο προσεγμένο και διακριτικό. Τουλάχιστον όσο εγώ θα ήθελα και θα μου άρεσε.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει:

Θα το χαρακτήριζα ίσως ως το πιο γλυκό αν όχι το καλύτερο. Θυμάμαι πριν περίπου ένα  χρόνο, στο κατάστημα που εργαζόμουν, εξυπηρετούσα μια κοπέλα που ήταν μαζί με τον αδερφό της. Εκείνος παρ'ότι με κοιτούσε από απόσταση για αρκετή ώρα και επίμονα και ενώ κάτι είχα καταλάβει κι εγώ, δεν έκανε κάποια κίνηση προς το μέρος μου. Έκαναν παρ όλα αυτά τις αγορές τους κι έφυγαν. Μετά από μερική ώρα, επιστρέφει ο ίδιος (αυτή τη φορά μόνος)στο κατάστημα με την πρόφαση πως είχε γίνει κάποιο λάθος στην αγορά του και μαζί με την απόδειξη μου αφήνει ένα ραβασάκι. Ε τώρα μην περιμένεις λεπτομέρειες για το τι έγραφε. 
Το ιδανικό αρσενικό : Μου αρκεί αυτός που θα είναι δίπλα μου να είναι ειλικρινής και πάνω απ όλα να αγαπάει και να σέβεται τον εαυτό του ώστε να μπορεί να κάνει το ίδιο και μ εμένα. Σιχαίνομαι τους δήθεν και επιφανειακούς τύπους.
 Έχεις 3 ευχές: Να υπάρξει έστω και μια μικρή βελτίωση της κατάστασης στη χώρα μας για να μπορούμε να κάνουμε όλοι όνειρα χωρίς φόβο.
Να πραγματοποιήσω τα επαγγελματικά μου σχέδια και όνειρα.
Να υπάρχει περισσότερη ανθρωπιά μέσα μας και γύρω μας.
Αγαπημένη ταινία : awake
Στέκι : Δεν θα με συναντήσεις στα πιο πολυσύχναστα και 'in' κλαμπ της Αθήνας. Προτιμώ μέρη με πιο χαλαρούς ρυθμούς, ελάχιστο κόσμο και κυρίως κοντά στη θάλασσα.
Αξεσουάρ : Οπωσδήποτε τσάντα ίσα με το μπό'ι' μου ώστε να χωράει όσα χρειάζομαι.
Ταξίδι : Θέλω να επισκεφτώ την Ταϋλάνδη.
Καλή και κακή συνήθεια : 
καλή : προσαρμόζομαι εύκολα
κακή : δεν μπορώ να αντισταθώ στο fast food
Facebook name : Λιλη Καλαπ.
Instagram: lilykalap