Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

Χριστίνα Τριγώνη: Αθλήτρια και από τα ανερχόμενα σέξι μοντέλα.

Όνομα :  Χριστίνα  
Επίθετο: Τριγώνη  
Ζώδιο : Κριός  
Σπουδές : Οδοντοτεχνίτης    
Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο, Zumba, Crossfit, Και ασχολούμαι λίγο με το Τραγούδι, Ενώ ήμουν και χορεύτρια Twerk 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ολοκληρώσω τις σπουδές μου, με μια καλή μελλοντική αποκατάσταση, Και να συνεχίσω στον χώρο του μόντελινγκ. 
Και τώρα : Έχω αφοσιωθεί στην σχολή μου, και στον χώρο της άθλησης, προσφέροντας πολλές ώρες σε αυτά, για όσο το δυνατό καλύτερο αποτέλεσμα. 
Στιγμή αδυναμίας : Τα σαββατοκύριακα,  που αποτελούν κίνδυνο για την διατροφή μου!! 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Οι άνθρωποι σήμερα είναι κλεισμένοι στον εαυτό τους, λίγοι διαφέρουν κάνοντας την υπέρβαση.  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Είχα βγει για το πρωινό μου τρέξιμο, και ένας περαστικός ξεκίνησε το τρέξιμο μαζί μου,  στη συνέχεια με σταμάτησε δίνοντας μου ένα τριαντάφυλλο, λέγοντας μου πως με τέτοια πρωινά θέλει να ξεκάνει η μέρα του.  
Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι αυθόρμητος, ειλικρινής, και να ξέρει πως να φερθεί σε μια κοπέλα.  
Έχεις 3 ευχές: Να κάνω πάντα τους γονείς μου υπερήφανους,  Να μικρύνουν οι αποστάσεις ως προς τα αγαπημένα μας άτομα, Να μην υπάρχει κακία προς τους συνανθρώπους μας. 
Αγαπημένη ταινία : Twilight. 
Στέκι : Για φαγητό στο Via Pastarella, η New China, Nightlife Stylvie, η Dish. 
Αξεσουάρ : Το αγαπημένο μοβ λαστιχάκι μου που μου φέρνει τύχη.  
Ταξίδι : Είμαι της γνώμης… Μια βαλίτσα στο χέρι, και ας γυρίσουμε τον κόσμο! 
Καλή και κακή συνήθεια : Κακή συνήθεια : Δεν ακούω ‘‘Πρέπει’’ και “Δεν’’ Κάνω συνήθως (έως πάντα)  αυτό που θεωρώ εγώ σωστό. Εν ολίγοις  είμαι ξεροκέφαλη. Καλή συνήθεια: Είμαι τελειομανής. 
Facebook name : Xristina Trigoni  
Twitter :  @Christin__97