Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016

Ντροπή σας του ΟΧΙ (Λιτότητα τέλος) - Κοροϊδεύεται όλοι τον κόσμο

 Του Γιώργου Παπαγεωργίου 

 Μόνο ντροπή μπορώ να αισθανθώ γιαυτό που θέλω να σας περιγράψω στην συνέχεια. 
 Είδα στον λογαριασμό μου στο facebook, μια πληρωμένη! (χορηγούμενη όπως μπορείτε να δείτε και στην κεντρική φωτογραφία του θέματος μου μέσα σε κόκκινο κύκλο) Παρακαλώ, καταχώρηση του του "ΟΧΙ στην λιτότητα" (Μπορείτε να βρείτε την σελίδα τους ΕΔΩ) και αμέσως σκέφτηκα να απαντήσω με το σχόλιο που μπορείτε να δείτε από κάτω, με τον προσωπικό μου λογαριασμό στο κοινωνικό αυτό δίκτυο γιατί στην ζωή μου δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου και να μιλάω επώνυμα, όπως κάνω πολλά χρόνια τώρα. 
 "Και εσείς βρε παιδιά που βρίσκετε χρήματα μέσα στην κρίση για να βάζετε πληρωμένες διαφημίσεις στο facebook.... εεεε ρε πως θέλετε να μας δουλεύετε όλοι τόσα χρόνια" 
 Σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω ότι...
ψήφισα ΟΧΙ, τάσσομαι σφόδρα κατά του Ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τουλάχιστο με την σημερινή της μορφή, αλλά μου έκανε εντύπωση το πόσο προβλέψιμοι είναι οι τύποι που διαχειρίζονται  αυτή την σελίδα. Και τι θέλω να πω με αυτό.
 Όταν ανέβασα αυτό το σχόλιο, ήμουν σίγουρος ότι θα το αφαιρέσουν από τα σχόλια και για αυτό τον λόγο έκανα το κλασσικό print-screen, που βλέπετε στην φωτογραφία. 
 Αυτό λοιπόν μου αποδεικνύει με την κοινή λογική, το πόσο κατευθυνόμενα είναι οι δήθεν  αυτές αυθόρμητες εκδηλώσεις και απορώ πόσο από που χρηματοδοτούνται και με τι σκοπό; Και δεν μιλάω μόνο για αυτούς του "ΟΧΙ" αλλά και για αυτούς του "Παραιτηθείτε" 
 Ταυτόχρονα λυπάμαι τον απλό λαό που στηρίζει ελπίδες και αγωνίζεται στο πλευρό αυτόν των δήθεν κινημάτων. 
 Είναι ξεφτίλα κύριοι να υποδαυλίζει ο ένας τον άλλον, για κατά τα άλλα κοινό στόχο, να φύγουν οι ψεύτες και οι κλέφτες πολιτικάντηδες, όλων μηδενός εξαιρουμένης παράταξης εντός του κοινοβουλίου σήμερα! 

Υ.Γ

 Γνωρίζω από τώρα ότι το προφίλ μου στο facebook θα δεχθεί εκατοντάδες αναφορές από τα σκοτεινά κέντρα που σας υποστηρίζουν οικονομικά και πως θα επιχειρήσουν να μου κλείσουν και το blog μου όπως έχει γίνει στο παρελθόν. Δεν συμφέρει κανέναν σας να ακούγονται αληθινά ανεξάρτητες φωνές. Σας περιμένω να βγάλω στην φόρα και τις IP αλλά και ονοματεπώνυμα, αριθμούς τηλεφωνικών συνδέσεων και ότι άλλο χρειαστεί από αυτούς που θα προσπαθήσουν να με φιμώσουν.