Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Φούλη Ντώνη : ΣΟΚ και Δέος μπροστά σε τέτοιο πλάσμα

Όνομα : Φούλη   
Επίθετο: Ντώνη 
Ζώδιο :  Παρθένος  
Ενδιαφέροντα : Αθλητισμός, Χορός, Τραγούδι  Στόχος – Φιλοδοξίες : Να γίνω μια καταξιωμένη ερμηνεύτρια ξένου και ελληνικού ρεπερτορίου και να έχω μια ήρεμη, μακριά από κακίες και ζηλοφθονίες  ζωή  (Ζητάω πολλά ? )   
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
 Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Από τότε που η γυναικες προσπαθούν να κερδίσουν την ισότητα ανάμεσα στους άνδρες, χάνουν οι άνδρες την ατομικότητα τον χαρακτήρα τους την αυτοπεποίθηση τους (και τον ρόλο του Leader ) για αυτο το φλερτ έχει γίνει πολυ ρηχό πρόστυχο (φτηνό) και τις περισσότερες φόρες ανύπαρκτο   
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει:  ΚΑΝΕΝΑ  
Το ιδανικό αρσενικό : 1. Να είναι ευπαρουσίαστος 2. Να είναι συμπαθής , να αποπνέει θετική ενέργεια 3. Να είναι ώριμος για την ηλικία του    
Έχεις 3 ευχές:  1. υγεία πάνω από όλα  2. Ενωμενη Οικογένεια 3. Αν έχω αυτά τα δυο μπορώ να αποκτήσω τα πάντα  ''θέλησή να υπαρχει''  
Αγαπημένη ταινία : Dream Girls  
Στέκι : Dogs Bar Thessaloniki  
Αξεσουάρ : Γόβες!!!!!!!   
Ταξίδι : Κρήτη
Καλή και κακή συνήθεια : Αγαπώ το σωμα μου, αθλούμαι εντατικά, τρέφομαι σωστά δεν καπνίζω και προσέχω την υγεία μου 
Κακή συνήθεια ειμαι γκρινιάρα ζηλιάρα και πολυ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ " και κακό επίσης θεωρώ το ότι ειμαι πολυ δοτική και καλη με τους ανθρώπους   
Facebook name : Φούλη Ντώνη  
Instagram: Foulitsa_Nt