Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2016

Θώμη Βαθρακοκοίλη: Κορμί και ομορφιά που προκαλεί

Όνομα :  Θωμαΐς  
Επίθετο: Βαθρακοκοίλη    
Ζώδιο : Σκορπιός  
Σπουδές : Διοίκηση Επιχειρήσεων   
Ενδιαφέροντα :  Γυμναστική και οι Φωτογραφίσεις  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Νιώθω αρκετά ικανοποιημένη με αυτά που έχω καταφέρει να κάνω . Στόχος μου είναι να τελειώσω τις σπουδές μου ώστε να δώσω μια μεγάλη ικανοποίηση στον εαυτό μου αλλά κυρίως στην οικογένεια μου 
Και τώρα : Ασχολούμαι με τς σπουδές μου και παράλληλα με τον αθλητισμό 
Στιγμή αδυναμίας : Οι άνθρωποι που δεν έχουν στέγη και παλεύουν να επιβιώσουν στο δρόμο. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :
Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ:  : Πιστεύω ότι δεν υπάρχει φλερτ στις μέρες μας..  όλα γίνονται με απότομο τρόπο και όχι και τόσο κολακευτικό.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Περνούσε ένα παιδάκι που πουλούσε τριαντάφυλλα και ένας άκυρος μου είχε αγοράσει όλο το μπουκέτο και μου το είχε προσφέρει χωρίς να με ενοχλήσει . Το μόνο που μου είπε ήταν ότι τα τριαντάφυλλα δεν άξιζαν τίποτα μπροστά στην ομορφιά μου.  

Το ιδανικό αρσενικό : Να κάνει την γυναίκα που έχει δίπλα του να αισθάνεται ότι είναι αυτή και καμία άλλη.  Δεν κρίνω τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο την εσωτερική 
Έχεις 3 ευχές: Να αλλάξει ο κόσμος και να σταματήσει να κοιτάζει το δικό του καλό δημιουργώντας κακό σε άλλους ,  ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ σε όλο τον κόσμο   
Αγαπημένη ταινία:  Συγκεκριμένη δεν έχω. Λατρεύω τις ταινίες τρόμου  
Στέκι : δεν υπάρχει συγκεκριμένο μέρος. Δεν μου αρέσουν τα ίδια και τα ίδια 
Αξεσουάρ: Ρούχα, καλλυντικά  
Ταξίδι :  Θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλη την Ευρώπη  
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή: να τρώω με μέτρο και να αθλούμαι 
Κακή το τσιγάρο Facebook name : ‘Θώμη Βαθρακοκοίλη ‘  
Instagram: THWMH VATHRAKOKOILH