Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017

Ματίνα Γεράκη - Ο ορισμός του θηλυκού

Η Ματίνα γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη και από τότε είναι ερωτημένη με την πόλη της. Με στο μυαλό της και την ψυχή της ακόμα και όταν κοιμάται ακούει μουσική, πιστεύει ότι αυτό κάνει τα όνειρα μας πιο όμορφα. Είναι ραδιοφωνική παραγωγός στο Manstaradio  και παίζει μόνο disco house. Η Θάλασσα την μαγεύει και πιστεύει ότι είναι η πηγή της Ζωής  Είναι ο ορισμός του θηλυκού που μεγάλωσε με Αγγλικά και πιάνο.

ΣΠΟΥΔΕΣ: Ιδιωτική σχολή...
αεροσυνοδών, έχει πτυχίο IATA και Αγγλικών, Γαλλικών.

ΣΤΟΧΟΣ-ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ: Η πνευματική ολοκλήρωση ως αιθέριο σώμα γιατί τα υλικά δεν την εκφράζουν

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
Καλή: Η αγνότητα  - Ειλικρίνεια είναι ταυτόχρονα καλή και καλή
Κακή

ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ: Η πηγαία θηλυκότητα της

ΣΤΕΚΙ: Zucca

ΦΛΕΡΤ: Δεν υπάρχει και αν υπάρχει ακόμα περιμένει να εντοπίσει

ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ: Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν το γνωρίσει θα το αναγνωρίσει

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Μουσική, κολύμπι

ΤΡΕΙΣ ΕΥΧΕΣ: Να γίνουμε φως, να έχουμε πνευματική πληρότητα, να γίνουμε αγάπη 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Μύκονος το νησί μου και  φανταστικός Βραζιλία. (Από κει είμαι κατά βάθος)


ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ: είμαι τρελή και με την ενέργεια μου μπορώ Μα αλλάξω τα πάντα. Πιστις , βεβαίωσις πραγμάτων μη βλέπομενων είναι ο τρόπος ζωής μου. (Σημείωση είναι κομμάτι από την επιστολή Απόστολου Παύλου προς Εβραίους)