Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017

Ελένη Βράκα - Γλυκιά σαν σοκολάτα

Όνομα : Ελένη
Επίθετο: Βράκα
Ζώδιο : Αιγόκερως
Σπουδές :Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ενδιαφέροντα : Γυμναστική, βόλτες με φίλους, ταινίες και μουσική.
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να τελειώσω τις σπουδές μου, να μάθω οτιδήποτε έχει να κάνει με τον τομέα της γυμναστικής και να μπορέσω να τα εφαρμόσω σε επαγγελματικό επίπεδο και τέλος, να ταξιδέψω σε όσες περισσότερες χώρες γίνεται.
Και τώρα :Ασχολούμαι με...
τις σπουδές μου και παράλληλα με τη γυμναστική.
Στιγμή αδυναμίας : Όταν έχασα δυο αγαπημένα μου πρόσωπα.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά αλλά θα μπορούσε να υπάρχει και περισσότερο αν τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες ήμασταν λίγο πιο αυθόρμητοι και τολμηροί.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μου έχουν προσφέρει λουλούδια και σοκολατάκια.

Το ιδανικό αρσενικό : Ευγενικός, με χιούμορ και να φροντίζει τον εαυτό του.
Έχεις 3 ευχές: Να ήμασταν όλοι καλύτεροι άνθρωποι, μια καλύτερη Ελλάδα και να έχει πάντα δίπλα της ανθρώπους που την αγαπούν.
Αγαπημένη ταινία :Το The notebook
Στέκι : Το δωμάτιό μου που μόνο εκεί μπορώ και ηρεμώ.
Αξεσουάρ : Δεν αποχωρίζομαι σχεδόν ποτέ τα αγαπημένα μου σκουλαρίκια.
Ταξίδι :Σε όποιο μέρος κι αν πήγα το λάτρεψα αλλά μια παραλία της Χαλκιδικής είναι το αγαπημένο μου μέρος.
Καλή και κακή συνήθεια :
Καλή:Μου αρέσει να βοηθώ τους ανθρώπους όσο περισσότερο μπορώ και είμαι υπομονετική.
Κακή:Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά και αγχώνομαι εύκολα.
Facebook name : Ελένη Βρκ
Twitter :elenavrk
Instagram:elenaa_vrk