Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017

Βίβιαν Μάρκου - Γυμνάστρια υψηλών απαιτήσεων

Όνομα : Βίβιαν
Επίθετο: Μάρκου
Ζώδιο : Υδροχόος με ωροσκόπο Ιχθύ
Σπουδές : IAFFA College, Lifeguard school academy
Ενδιαφέροντα : Ότι έχει να κάνει με την άσκηση εντάσσεται στα ενδιαφέροντα μου. Μου αρέσουν πολύ τα θαλάσσια σπορ και το beach volley. Επίσης φροντίζω στα ενδιαφέροντα να υπάρχη και η πνευματική άσκηση γιαυτό επιλέγω να βλέπω μια καλή ταινία ή μια καλή θεατρική παράσταση να διαβαζω
Στόχος – Φιλοδοξίες :....
Να γίνω αναγνωρίσιμη στην δουλειά μου 
Και τώρα : Να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερη στην δουλειά μου
Στιγμή αδυναμίας : τα γλυκά και γενικά οι πειρασμοί
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Σήμερα ο κόσμος δεν ανοίγεται, όλοι ασχολούνται με την εικόνα τους. Φοβούνται την απορρίψει και δεν μπαίνουν στην διαδικασία να σε πλησιάσουν από κοντά. Αντιθέτως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το κάνουνε με πολύ άτσαλο τρόπο. Αυτή είναι η γενιά μας δυστυχώς.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν υπάρχει κάποια στιγμή που να έχει χάραξει την μνήμη μου.
Το ιδανικό αρσενικό : Είναι αυτός που στα μάτια του θα βλέπω τον κόσμο ομορφότερο.
Έχεις 3 ευχές: Όσο κλισέ και να ακούγεται εύχομαι να υπάρχει υγεία, αγάπη και θέληση για εξέλιξη
Αγαπημένη ταινία : Leon the professional και Marley and me
Στέκι : New habits, στην Νέα Σμύρνη
Αξεσουάρ : οι τσάντες γυμναστηρίου και τα αθλητικά παπούτσια
Ταξίδι : Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια αλλά ο αγαπημένος προορισμός είναι η Θεσσαλονίκη
Καλή και κακή συνήθεια : Τρώω πάντα πρωινό και κακή συνήθεια έχω εμμονή με την καθαριότητα
Facebook name : 1) Βίβιαν Μάρκου 2)Vivian Mark Fitness
Instagram: viviannamark_fit_life