Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την απίστευτη Μαρία Νικολαΐδου με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Υπάρχουν διάφορα άτομα τα οποία με πλησιάζουν έξω συνήθως δεν δίνω σημασία και προσπαθώ να αλλάξω θέμα η να ξεφύγω με κάποιο τρόπο γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος που θα με πλησιάσουν. Υπάρχουν όμως και άτομα τα οποία θα φερθούν με τον καλύτερο τρόπο!!

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…


Α: Είμαι άτομο που μου αρέσει η διασκέδαση για ποτό με την παρέα μου αλλά για κάτι πιο ρομαντικό θα πήγαινα για ένα γεύμα ακόμα και για μια βόλτα στην παραλία με τα πόδια!

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Πλέον στο διαδίκτυο δεχόμαστε διάφορους τρόπους 'πεσίματος κυρίως' τους οποίους δεν θα έλεγα και κολακευτικούς κατά κάποιον τρόπο, ο καθένας μπορεί να πει την άποψη του. Ο καλύτερος τρόπος θα ήταν από κοντά διότι γνωρίζεις τον άλλον καλύτερα από άποψη αντίδρασης και όχι μόνο.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…


Α: Στην ζωή μου έχω καταφέρει όχι μόνο να κερδίσω αλλά και να χάνω κάποια πράγματα τα οποία με κάνουν πιο δυνατή ένα από αυτά είναι να έχω δίπλα μου φιλους/ες οι οποίοι με τον καιρό γίνονται αδέρφια και στα δύσκολα είναι πάντα εκεί και χαίρομαι γιατί γιατί είναι κάτι σημαντικό στην ζωή σου, χωρίς αυτούς και την οικογένεια σου δεν καταφέρνεις τίποτα!

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σε ένα παράλληλο σύμπαν δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι από αυτό που είμαι τώρα, αρκεί να είμαι με τα δικά μου άτομα!

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν μετανιώνω ποτέ για κάτι που έκανα όσο δύσκολο και να ήταν διότι έτσι μαθαίνω και αν δεν το έκανα δεν θα μάθαινα το σωστό.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Χαίρομαι να είμαι με δικά μου άτομα και να περνάω καλά.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Θα φοβόμουν αν είχα δίπλα μου ανθρώπους που προκαλούν και θέλουν μόνο το κακό του άλλου!

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  


Α: Θα ήθελα να βρει ο άλλος αυτό το κάτι ξεχωριστό πάνω μου που θα του αρέσει και να μην τον προσελκύσω με δικό μου τρόπο.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Θα έδειχνα κάποιο ερωτικό ενδιαφέρον μέχρι ένα σημείο και όχι σε σημείο εξευτελισμού σε άτομο που θέλω και θα δω ότι αντιδρά με τον ίδιο τρόπο αλλιώς δεν υπάρχει συνέχεια!

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Ο 'έρωτας' είναι κάτι το ωραίο ανάμεσα σε μια κοπέλα και ένα αγόρι και αν υπάρχει έρωτας όλα τα αλλά έρχονται από μόνα τους, άλλωστε σε μια σχέση δεν υπάρχει μόνο το σεξ αλλιώς δεν είναι σχέση!

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α:

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Δεν συνηθίζω να προσέχω αγόρια τα οποία είναι με κάποια φίλη μου ακόμα και αν χώριζαν, το ίδιο δεν θα έκανε κάποια φίλη μου με δικό μου αγόρι.. αν το έκανε τότε δεν θα ήταν κανονική φίλη μου άλλωστε προσέχω τις φιλίες μου.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν συνηθίζω να πίνω και να φτάνω σε σημείο που να μην ελέγχω τον εαυτό μου.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Δεν θα πήγαινα με κανέναν άγνωστο για το υπόλοιπο της νύχτας, θα συνέχιζα μόνο με την παρέα μου και με τα άτομα που γνωρίζω!

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Δεν λέω ποτέ ψέματα μόνο αν είναι για το καλό του άλλου και αυτό σπάνια γιατί καλό είναι ο άλλος να ξέρει τι του γίνεται παρά να ζει σε ένα 'ψέμα'