Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακρίνουμε την καυτή χορεύτρια Εστέλλα Μαστοράκη

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Αν με ενδιαφέρει και εμένα τον ακούω με προσοχή αν όχι τον αποτρέπω διακριτικά.

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Αν η πρόταση ήταν για ένα καφέ χαλαρά και με ενδιέφερε και εμένα θα το σκεφτόμουν θετικά.  

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…


Α: Στο διαδίκτυο είναι πιο συχνή και εύκολη η προσέγγιση έξω στην καθημερινότητα πιο σπάνια πια.    
Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Το ότι έχω καταφέρει να είμαι ανεξάρτητη και δυναμική.


Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α:Νεράιδα σ΄ένα παραμυθένιο κόσμο. 

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν μετανιώνω για τίποτα στην ζωή μου, πιστεύω πως όλο γίνονται για κάποιο λόγο.  

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Χαρά μου δίνει να δημιουργώ, να ζωγραφίζω, να σχεδιάζω ρούχα. Να παίζω με το σκυλί μου, να πηγαίνω βόλτες, να βγαίνω με το αγόρι μου, να τρώω, να βγαίνω βόλτα με τις φίλες μου και φυσικά να χορεύω.   

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Να μην έχω δίπλα μου ανθρώπους που αγαπάω, ο πόνος και ο θάνατος.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  

Α: Τα πόδια μου και το πρόσωπο μου.
Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α:Έρωτας και σχέση φυσικά.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…


Α: Έρωτας = Υγεία. Τα πάντα εξαρτώνται από τον έρωτα, γενικά μου αρέσει η αληθινή αγάπη χωρίς σκοπό και συμφέροντα

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Με ευγενικό ύφος πάντα θα απέρριπτα κάθε πιθανότητα.   

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α:Δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο ποτέ.


Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Όχι δεν είμαι

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Είμαι πολύ προσεκτικός άνθρωπος και σέβομαι τον εαυτό μου για εμένα παίζει ρόλο η γνωριμία

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Δεν είναι το στυλ μου τα ψέματα