Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε το πιο απίστευτο μωρό την Αγγελίνα Ευαγγελάτου με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Είμαι χαλαρή, ευγενική και κοινωνική πάντα! Οπότε θα του μιλήσω όπως και να χει χωρίς ντροπή!

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…

Α: Για ένα γεύμα είναι πιο εύκολο Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Καθημερινά και συνεχεία και έξω και στο διαδίκτυο

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Δεν θεωρώ ότι έχω καταφέρει κάτι ακόμα αξιοσημείωτο!

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Πολιτικός με δύναμη και επιρροή
Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…


Α: Όχι ποτέ, δεν μετανιώνω ποτέ για πράγματα που έχω κάνει! Απ τα λάθη μας μαθαίνουμε άλλωστε!

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Να έχω ανθρώπους διπλά μου που με αγαπάνε αληθινά!
Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…


Α: Η μοναξιά

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…

Α: Το ποσό ευγενική και γλυκιά είμαι

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση…

Α: Αγάπη, έρωτας και σεξ εννοείται! Όλα μαζί...
Έναν άνθρωπο να μοιράζεσαι στιγμές και τα πάντα, να τα δίνεις και να τα παίρνεις όλα

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Το 99% μιας σχέσης είναι το καλό σεξ!

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Δεν μπορώ να ξέρω... Πάντως μ' αρέσουν οι άντρες! Αυτό το ξέρω σίγουρα!

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…
Α: Ποτέ κανένα από τα δύο  


Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις…

Α: ΟΧΙ

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: ΝΑΙ

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Όχι, δεν υπάρχει ανάγκη να πω ψέματα! Είμαι πολύ ειλικρινής πάντα με όλους!