Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε την απίστευτη Κωνσταντίνα Βροΐκου με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Εξαρτάται από τον τρόπο προσέγγισης και από το αν είμαι ελεύθερη εκείνη την περίοδο ή όχι. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είμαι ευγενική!

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία…


Α: Για γεύμα, γιατί είναι σημαντικό την πρώτη φορά που βγαίνεις με κάποιον να υπάρχει δυνατότητα συζήτησης.

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α:Επειδή το διαδικτυακό φλερτ είναι πιο εύκολο, οι περισσότεροι επιχειρούν προσέγγιση μέσω διαδικτύου. Ωστόσο αυτού του είδους η προσέγγιση με αφήνει εντελώς αδιάφορη.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Κάθε επίτευγμα έχει την ιδιαίτερη σημασία του!

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Αυτό ακριβώς που είμαι και σε αυτό το σύμπαν!

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Όχι, οι στιγμές που ζω είναι οι εκάστοτε επιλογές μου, επομένως είναι εντάξει!

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Ακόμα και τα πιο μικρά πράγματα, όπως μια βόλτα στην παραλία. Έχω μάθει πόσο σημαντικό είναι να εκτιμάς ο,τι σου συμβαίνει στην ζωή.


Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Αυτό είναι κάτι που προτιμώ να το κρατήσω για τον εαυτό μου.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…

Α: Αναπόφευκτα το πρώτο πράγμα που προσέχεις όταν γνωρίζεις κάποιον είναι η εξωτερική εμφάνιση, ωστόσο τα άτομα που με ενδιαφέρουν, μου αρέσει να προσέχουν την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα μου.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση…

Α: Έρωτας, αλλά μόνον αμοιβαίος!

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Είναι αναπόσπαστα κομμάτια μια σχέσης και τα δύο και παίζουν καταλυτικό ρόλο.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Θα το απέρριπτα ευγενικά, επειδή δεν με ενδιαφέρουν άτομα του ιδίου φύλου. Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Όχι, τίποτα από τα δύο.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπείς στο φλερτ όταν πίνεις…

Α: Όχι, η αλήθεια είναι ότι όσο και αν πιω έχω γερές άμυνες και δεν θα κάνω κάτι που δεν θα έκανα και νηφάλια.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι. Δεν το καταδικάζω, ωστόσο δεν είναι κάτι που πρεσβεύω.

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Απ: Όχι.