Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

«Πως να χάσετε 3-5 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα»


Γράφει η Ζαρρη Μαρη 
Bsc:Καθηγήτρια φυσικής Αγωγής 
MSc:Αθλητική φυσικοθεραπεία 
Phd:Ιατρική -Αυτοάνοσα Νοσήματα

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και όπως κάθε χρόνο συνδυάζονται με πολλά εορταστικά τραπέζια γεμάτα φαγητό, γλυκά και ποτά. Το διάστημα αυτό επομένως είναι κατάλληλο για να προσέξουμε την διατροφή μας και τη φυσική μας κατάσταση προτού μας βρει ο...
καινούργιος χρόνος με extra κιλά! Μερικές έξυπνες και γρήγορες συμβουλές είναι παρακάτω:

Πρωινό απαραίτητο : 1 φλυτζάνι πράσινο τσάι η ένας φυσικός χυμός πορτοκαλί σε συνδυασμό με 2 φρυγανιές Σίκαλης με ταχίνι η μέλι Σνακ:1 μήλο η 1 μπανάνα η 1 μανταρίνι η 1 μπάρα δημητριακών η 1 χούφτα καρύδια η αμύγδαλα χωρίς αλάτι.

Μεσημεριανό:120gr κοτόπουλο η ψάρι σε συνδυασμό με 1 μπολ σαλάτα πράσινη η 1 κούπα φακές η ρεβίθια η 1 μικρή μερίδα ζυμαρικά ολικής άλεσης η σούπα με λαχανικά Βραδινό: προσοχή! 4 ώρες πριν τον ύπνο 1 επιλογή από το μεσημεριανό Η ομελέτα με 2 αυγά και ψητά μανιτάρια ,σαλάτα μπρόκολο κουνουπίδι παντζάρια η ψητά λαχανικά με τυρί cottage. Γλυκό και ποτό με μέτρο κατά την περίοδο των εορτών

Σύμμαχος μας στην απώλεια λίπους είναι και η άσκηση: περπάτημα, jogging, ποδήλατο διαρκείας 45 λεπτών 3-4 φορές την εβδομάδα σε συνδυασμό  με ασκήσεις με ελαφριά βάρη, yoga η pilates. Με τον τρόπο αυτό θα πυροδοτήσουμε το μεταβολισμό μας και θα επισπεύσουμε τη διαδικασία της λιπόλυσης! *Κρατήστε υγιεινές συνήθειες και βάλτε στη ζωή σας την άσκηση και μετά τις διακοπές Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις